כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אהד כהן | סקסופון לחתונה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lian   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז הגענו לאהד דרך האינטרנט וללא ספק הוא שידרג והקפיץ את קבלת הפנים ואת כל הריקודים!!!אהד מוכשר בטירוף וכל מי שרוצה שדרוג ממש מגניב לחתונה או לכל אירוע הוא לגמרי הכתובת!💖

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לקחנו את אהד בחתונה לקבלת פנים ,חופה וריקודים ומעבר לזה שהוא בן אדם מדהים , וגם כשהחתונה שלנו נדחתה בגלל המלחמה הבין הכל ולא עשה שום בעיות וממש התאמץ להיות פנוי בתאריך החדש שלנוהוא פשוט היה מעולה!לא הפסיקו לשאול מי הנגן סקסופון עשה אווירה מעולה בקבלת פנים , בחופה זה הוסיף ברמות , ובריקודים היה פשוט מדהים השתלב בשניות עם הדי-ג׳יי וזה הוסיף ממש לחתונה! וכל כך שמחים שבחרנו באהדממליצים בחום !
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אוהד הוא נגן מקסים 😍 התחתנו במהלך המלחמה, ואפילו שהיה בשירות מילואים ארוך ומתיש, הוא היה בשבילנו זמין בצורה לא רגילה ! יש לו רשימת שירים ארוכה מאוד מאוד מאוד ממנה ניתן לבחור שירים שהוא ינגן במהלך קבלת הפנים, ובלי כל קשר הוא ספונטני ומצטרף במהלך הריקודים ומרים את הרחבה ! היה כיף מאוד עם אוהד, כל החברים והמשפחה התלהבו מאוד, בזכותו עשינו חתונה בקלאס ! תמורה מאוד מאוד טובה למחיר, שווה כל שקל 🤩 תודה אוהד !
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב אז את לאהד הגענו ממש במקרה דרך האינסטגרם.מהרגע הראשון שדיברנו איתו הוא היה נעים, ענה על כל שאלה ונתן לנו את התחושה שיש על מי לסמוך.אהד הגיע לאירוע שלנו ישר מהמילואים (אחרי 3 חודשים במילואים!), היה מלא אנרגיות, עמד בזמנים ועשה לנו פשוט כיף מטורף!!!אהד ניגן לנו בקבלת פנים וברחבה עם הדיג׳יי וכמות המחמאות והפרגונים שקיבלנו עליו בלתי ניתנת לתיאור. בקיצור - אם מחפשים תוספת לאירוע שתגרוף מחמאות בלי סוף, לא להתפשר ולקחת אך ורק את אהד! 🤍
הצג עוד

Sari   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
95 מתוך 100
היה מהמם 🙏🏻❤️תודה על הכלשמחים שבחרנו בל
הצג עוד

דין   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאהד ממיט פור מיט וההמלצות עליו היו פשוט מעולות! ברגע שדיברנו איתו בטלפון הבנו שאיתו אנחנו סוגרים, הוויב שלו הרגיש לנו הכי טוב בעולם והוא נגן מעולה ברמה שעד היום אנחנו מקבלים מחמאות עליו והרבה אנשים התלהבו ממנו.אהד לא רק ניגן בקבלת פנים ובריקודים, הוא רקד איתנו, הכניס אווירה מדהימה והיה מקסים ברמות😍
הצג עוד

עידו   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
האורחים שלנו התלהבו בטירוף מאהד שניגן במקצועיות בקבלת הפנים ואחר כך ברחבת ריקודים. התיאום עם הדיגיי שהדאיג אותנו לפני האירוע היה מושלם.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
בקצרה- לא לוותר ולסגור עם אוהד בלי לחשוב פעמיים !המחמאות פשוט לא פוסקות אנשים עפו עליו בקבלת פנים וברחבה !!! הרים את המקום ופשוט עשה אווירה לא נורמאלית!!! נגן מקצוען שפשוט זרם עם הדי-ג’יי בצורה מופלאה!!שמחה כלכך שסגרנו איתו, בנאדם קסם ! שווה כל שקל !!
הצג עוד

ניר בן זהר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה מדהים! אוהד נתן לנו חוויה כלכך טובה, מהתחלה שיצרנו איתו קשר.החיבור שלו לאורחים היה מדהים, הוא ממש הצליח לקרוא אותם בקבלת פנים. היה עם חיוך ואווירה מדהימה!
הצג עוד

Joy   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואווו! מאיפה להתחיל???אהד כהן הוא ההוכחה שהאופי של הספקים שאתם בוחרים לכם לחתונה זה הדבר הראשון שאתם צריכים להתעקש עליו! מדובר בבן אדם מדהים שעשה הכל כדי להיות פנוי לחתונה שלנו (הייתה לו איזו שהיא מסיבה שהוא ביטל בשביל להגיע)!! היה ערב מדהים! ניגן בקבלת פנים! ליווה אותנו לחופה! עשה קרנבל ברחבת ריקודים והדליק את כולם! כמה מחמאות קיבלנו עליו! ואוווופשוט קסם!תמורה על כך שווה למחיר ממש ממש הוגן!ממליצים מאוד מאוד מאוד מאודאדמון וג׳וי :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up