כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רוס שניאורסון | מנהל אירועים

רוס שניאורסון | מנהל אירועים

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yuval.gan   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
על רוס שמענו דרך הדייגי שלנו. חיפשנו מנהל אירוע ורוס היה מנהל אירוע מושלם. מעבר לזה שהוא מקצועי ודיבר עם כל הספקים ודאג להכל ביום החתונה עצמה וגם בכל ההכנות לפני הוא איש מקצוע שכייף לעבוד איתו,נעים מאד,מסתדר עם כולם ומתנהל בצורה נעימה ומקצועית. רוס דאג לנו בכל הדברים שהיינו צריכים ביום האירוע וזכותו היה לנו אירוע מושלם!אנחנו ממש ממליצים עליו זאת אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה!!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את רוס אני מכירה מימים עברו....עבדנו ביחד בבר. כשחיפשתי המלצות על מנהל אירוע, מישהו המליצה על בחור בשם רוס (אני הכרתי אותו בתור רוסטי, ולא ידעתי שהוא עובד בתחום....אז לא קישרתי בכלל).כשהיא הביאה לי את המספר פתאם קלטתי שהבחור זה רוסטי.....לא חשבתי פעמיים והתקשרתי לסגור איתו כי ידעתי באיז אישיות מדובר:)
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את רוס הכרתי בחתונה של אחי. בלי הרבה מילים, בצניעות, ושרותיות מדהימה הוא פשוט עשה לנו את החתונה! נתן לנו שקט נפשי, חסך מלא כסף ועוד..לא היה לי ספק, שאקח אותו, כשאתחתן!התחתנו ביום ראשון, 17.3.24מעבר לזה שיש לבן אדם אנרגיות מדהימותהוא עשה הכל בצורה מושלמת, תוך, ירידה לפרטים קטנים!באמת נתן לי שקט נפשי!כלות יקרות, תעשו לעצמכן טובה, תסגרו עם רוס היקר
הצג עוד

Hanny   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מכירים את זה שההמלצה של חברים היא הכי טובה? אז כזה. הגענו אל רוס דרך חברים משותפים וזו היתה ה-החלטה הכי טובה שעשינו באירוע.כל זוג (אבל כל זוג) צריך רוס באירוע שלו. למה?1. התחתנו במקום שהצריך אותנו לתאם בין הרבה ספקים שונים. אז לא רק שהוא ניצח על הכל באופן מושלם. הוא גם עשה את זה בנועם ובחברות.2. עשינו את העיצוב בעצמנו והוא דאג שהכל יהיה במקומו, שכל המתנות יצאו לאורחים ושהכל יהיה בדיוק כמו שחלמנו3. הייתי ממש חולה כל החתונה והוא דאג שלמרות כל הנסיבות הכל יתקתק ויהיה שמח אבל גם דאג שננוח ובקצב שלנו.4. הוא דאג לכל אורח ואורח הרבה מעבר ל"רק המשפחה הקרובה". האוכל יצא בזמן, הקינוחים...באמת... קחו את רוס ותודו לי אחר כך
הצג עוד

Moshiko   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
רוסטי היקר,אין מילים שיוכלו לתאר עד כמה אנחנו מודים לך! אבל בכל זאת ננסה ... כידוע ארגון חתונה זה דבר מורכב שמשלב הרבה קשיים ואתגרים מול ספקים רבים, אולם, אורחים, וגם בין בני הזוג. הכנות רבות מתנקזות בסופו של דבר ליום אחד שאמור להיות היום המאושר ביותר בחיי הזוג. משימה לא פשוטה לכל הדעות, ציפיות גדולות ועל כולן צריך לענות. התלבטנו הרבה אם לקחת מנהל אירוע משלנו שידאג לסייע ולעזור בכל מה שצריך. האם יהיה אדם כזה שיוכל להבין היטב את כל הצרכים שלנו ולשלב הכל ברגישות ובצורה המיטבית? מהרגע הראשון בשיחה איתך הבנו שאתה האיש למשימה והיום במבט לאחור אנחנו מבינים עד כמה צדקנו! הצלחת ביכולות המיוחדות שלך ברגישות אין סופית, בחדות ובמקצועיות להשרות עלינו רוגע ובמקביל לדאוג לכל מה שצריך בשביל שהיום הזה יהיה פשוט מדהים! רוסטי, אתה איש מיוחד!אנחנו מודים על הזכות הגדולה שהיית חלק בלתי נפרד מהיום המאושר בחיינו.אנחנו מאחלים לך שתמשיך בצמיחה ובהתפתחות אישית ומקצועיתושתשמח עוד זוגות רבים!באהבה גדולה, עדן ומושיקו רוזנוולד.
הצג עוד

hadas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על רוס מזוג חברים שהתחתנו והשתמשו בשירות שלו!רוס הוא הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות לחתונה שלנו!הוא חסך לנו כל כך הרבה כאבי ראש, דאג להכל מהכל! גם בתקופה לפני החתונה, עשינו שיחות וקיבלנו המלצות בלי סוף מרוס על נותני שירות מצויינים!הוא עשה לנו הכנה מצויינת לכל תקופת ההכנות, איזה שאלות לשאול, מה לבקש, על מה לשים לב וכדומה.ביום האירוע רוס היה מדהים! תיפעל הכל מההתחלה עד הסוף! כל דקה של האירוע הוא ניהל בצורה המקצועית ביותר!רוס הוא הבחירה הטובה ביותר לזוגות שמתחתנים!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בכך שפגשנו את רוס באירוע של אחת החברה, כבר שם נוכחנו לדעת כמה איכותי הוא וכמה הוא עוזר לזוג במהלך האירוע כשסגרנו את תאריך החתונה לא הייתה התלבטות איזה מנהל אירוע לקחת, הרי ידענו כבר שאנחנו רוצים את רוס, כי בואו.. על איכות לא מתפשרים! בפועל השירות היה הרבה מעבר לציפיות מהפגישה הראשונה שלנו שהכרנו ועברנו על פרטי האירוע ועד יום האירוע רוס תמיד היה קשוב ונעים, תמיד זמין לכל שאלה ולא משנה באיזו שעה כאשר הגיע היום הגדול הוא התנהל על הצד הטוב ביותר כמו בכל אירוע, תמיד יש התקלות במהלך הערב ורוס תפעל אותם בצורה מושלמת תוך כדי שהוא מתחשב באורחים וכמובן לא מפריע לנו להנות 😊 לאחר האירוע דיברנו עם רוס ולא אשכח את המשפט שאמרנו לו.. "אנחנו רוצים להרים עוד אירוע רק כדי שאתה תנהל לנו אותו" מעבר לניהול האירוע אנחנו יכולים להגיד בלב מלא שהרווחנו חבר לחיים 🙏 אם אתם רוצים ראש שקט ביום האירוע ושירות אדיב ואכפתי אז רוס צריך להיות הבחירה שלכם 🤙
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חברים המליצו על מנהל אירוע חיצוני בשביל ראש שקט לקראת החתונה ובמהלכה. כלה שהתחתנה בגן שהתחתנו בו (צל החורש) המליצה על רוס, וישר פנינו אליו. כבר בשיחה הראשונה היה חיבור מעולה עם רוס. רוס היה ענייני ומקצועי, שאל שאלות רלוונטיות וגם נתן טיפים ושאל שאלות שלא חשבנו עליהם לפני. רוס ליווה אותנו לפגישת ההפקה הראשונה, עזר בתיאום מול מפיקת הגן ומול כל הספקים לפני האירוע וביום האירוע. ביום האירוע רוס דאג להכל ולכל הבקשות שלנו והאירוע התנהל בצורה חלקה וטובה. כל האירוע רוס דאג להיות איתנו בקשר עין והיה זמין תמיד. קיבלנו מחמאות על הניהול שלו מהמשפחה לאחר האירוע. ממליצים בחום!
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו בדקה ה90 מנהל אירוע שישמור על האינטרסים שלנו מול האולם ומול הספקים בחתונה. קיבלנו המלצה על רוס מחבר משותף שבועיים לפני החתונה. אחרי דקה של שיחה היה קליק מיידי והרגשנו שאנחנו מכירים כבר שנים ושזה הבחור שאנחנו רוצים שינהל לנו את האירוע. רוס ניהל את האירוע באופן מושלם!!! היה זמין במהלך החתונה לכל הבקשות שלנו מבלי שהיינו צריכים לבקש בכלל ותמיד היה איתנו בקשר עין. קיבלנו המון מחמאות מהאורחים על רוס שתפקד באופן פנומנלי על חתונה של 350 איש. מומלץ מכל הלב :)
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רוס היה מדהים מההתחלה. מקצועי, מאורגן ומתוכנן. כל מה שרציתי או שאלתי, הוא היה מוכן ישר לעזור ולמצוא פתרונות. ממליצה בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up