כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הודיה גוטליב אינהורן

הודיה גוטליב אינהורן

איפור כלות
כתובת:אורנית
טלפון:0723939896
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו! היה כל כך כיף עם הודיה במהלך היום הלחוץ הזה, באווירה קלילה וצחוקים בשילוב של מקצועיות ותוצאה מושלמת של בדיוק מה שרציתי! לאורך כל התהליך מהרגע שיצרתי את הקשר עם הודיה ועד הרגע שבו נפגשנו קיבלתי ממנה הרגשה נעימה ומקבלת והמון המלצות ועזרה לקראת יום החתונה. פשוט מדהימה!
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל הודיה דרך באינסטגרם וכבר אז התלהבתי מהתמונות של עבודות קודמות של הודיה עם כלות. אך מהרגע שדיברתי איתה בטלפון היה לי ברור שאני סוגרת איתה גם ליום החינה וגם ליום החתונה (בדיל משתלם ביותר!!)🥳כל התהליך היה מדהים, מלווה במאור פנים, שיח נעים והמלצות ליום החתונה ולחיים עצמם. הרגשתי כאילו אני נפגשת עם חברה שבמקרה גם מעולה בתסרוקת ובאיפור כלות😉ולגבי התוצר הסופי - פשוט וואו!! התסרוקת הייתה מהממת וגם את האיפור אהבתי מאוד❤️ קיבלתי הרבה פרגונים שממשיכים להגיע גם היום, יותר מחודש אחרי החתונה.אז בנימה אישית, המון תודה על הנועם, הליווי, התמונות, ההלבשה וההוויה - הכנת אותי ליום בצורה הכי טובה שיכולתי לבקש🙌🏻
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
את הודיה המהממת הכרתי דרך חברה שהמליצה עליה כמומחית בתסרוקות למתולתלות ונוכחתי לגלות שהיא באמת כזו! אני ממשיכה לחזור להודיה, אירוע אחר אירוע ואני יוצאת מרוצה בכל פעם מחדש! גם הפעם הודיה עיצבה לי את השיער לחתונה ואני חייבת להודות שהתסרוקת לא זזה לי בכלל! מעבר להיותה אלופה בתסרוקות, הודיה מושלמת גם באיפור! היא קשובה ונעימה ותהפוך את העולם כדי שתהיי מרוצה.אז בקיצור, מעבר למומחיות הרבה, אין כיף מלהתארגן ביחד עם הודיה!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הודיה פשוט מהממת! הגיעה בזמן, עשתה לנו אווירה כיפית והרימה את המצב רוח!
הצג עוד

Jul   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הודיה מאוד נחמדה, מזמינה ומתוקה.הרגיעה והצחיקה את כל המלוות שלי ואותי.נתנה המון מידע מקצועי כל הכלים שבהם השתמשה היו נקיים.

shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הודיה הייתה מהממת, הגיע באווירה טובה ונעימה, הייתה מקסימה לאורך כל הזמן, צילמה סרטונים שלי ושל המלוות.האיפור והשיער היו מושלמים, לא לקחתי ליווי בכלל והאיפור החזיק כל הערב(אפילו אחרי שקפצתי לבריכה בסוף)ממליצה לכל מי שמחפת לקחת את הודיה!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי להודיה דרך אינסטגרם. חיפשתי מאפרת שתעשה איפור עדין וטבעי, ותסרוקת מאוד מסויימת לשיער ממש קצר. החיבור בינינו היה מידי, עם שיחת הטלפון הראשונה. במפגש הניסיון קרה הקסם, הודיה קלטה אותי בדיוק והצליחה לחבר את הצבעים והקומפוזיציה בדיוק לפי מי שאני. ביום האירוע היא הגיעה בחיוך גדול ואנרגיות של פיה, לא פחות, ועשתה לי נעים ומדהים וקסום ומצחיק. וכמובן התוצאה הייתה מלאה בלב ומושלמת. תודה ענקית!
הצג עוד

Shera   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו. קודם כל הודיה נחמדה בטירוף, נותנת בדיוק את האווירה שרוצים בזמן ההתארגנות, הכל רגוע ונעים.היא עשתה לי תסרוקת יותר מהממת מכל הדברים שראיתי בפינטרס. לא יכולה לתאר כמה מחמאות קיבלתי במהלך הערב, התסרוקת היתה מדהימה!(עד כדי כך שאפילו החלטתי בסוף לא להישאר איתה ולא לאסוף למרות שהיה לי ליווי)
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הודיה מקצועית ונעימה!האיפור ושיער שעשתה לי החזיקו מעמד מושלם לאורך כל היום וגרפו מחמאות!הגיעה בדיוק בזמן (אפילו דאגה להקדים!) ולא עזבה עד שיצאתי מושלמת.המחיר הוגן לחלוטין והביתה זמינה לאורך כל הדרך מהרגע שקבענו.בטוחה שאחזור להשתמש בשירותיה בשמחות!
הצג עוד

דנית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אמאל'הההה הודיה מושלמת!! כבר מהשיחה הראשונה שלנו היה קליק ונהיינו חברות. היא הגיעה אליי למקום ההתארגנות איפרה ועיצבה את השיער שלי ושל המלוות שלי ועשתה את זה הכי מושלם שיש!! 😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up