כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עמית פוגל ניהול והפקת אירועים

עמית פוגל ניהול והפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0527500852
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל?הבחירה בעמית מההתחלה ועד הסוף הייתה הדבר הכי חכם שעשינו בארגון החתונה.בארגון חתונה נתקלים בהמון ספקים ועם כל אחד עושים משא ומתן, וחושבים עלות מול תועלת, אבל קל מאוד לשכוח שצריך לתמחר גם את השקט הנפשי שלכם בתהליך. עמית בראש ובראשונה, מעבר להתקמחות עם ספקים קנתה לנו שקט שכלכך היינו צריכים, ולא רק ביום האירוע, אלא לאורך כל החודשים שלפני החתונה. תבחרו בעמית ולא תטעו!!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהתאוששנו מהאירוע המטורף הזה ! אנחנו מודים על הרגע שהגענו להחלטה לקחת את עמית !! עמית ייצרה לנו שקט נחת ורוגע תמיד הייתה איתנו וקשובה בכל שעה ובכל בעיה ותמיד בחיוך לאחר עונת חתונות מפרכת אנחנו יודעים להגיד עכשיו שאין שום סיכוי שהיינו מצליחים להינות באירוע שלנו בלי עמית האירוע לא היה נראה ומתנהל אותו הדבר בלעדיה מי שיחכים ויקח את שירותיה יזכה !!
הצג עוד

אופק   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז זהו אנחנו אחרי, וחייבים להודות שהיו לנו ספקים מצוינים אבל היית אחת שבלטה מעל כולם, וזאת עמית או בשמה השני פוגל !בהתחלה התלבטנו אם לקחת מנהלת אירוע כי באמת ההוצאות לא נגמרות ולא הבנו למה יש בזה צורך. בסוף החלטנו ללכת על זה ומהשיחה הראשונה הבנו כמה צורך ואיזה החלטה טובה עשינו. אם זה במקצועיות, ידעה לשאול שאלות שאפילו לא חשבנו עליהם. הירידה לפרטים הקטנים וההבנה בכל תחום שלא פנינו אליה. כמה ימים לפני האירוע עשינו העברת מכל של כל מה שאנחנו חלמנו שיהיה באירוע, מאז פשוט הפסקנו להתעסק בכל מה שקשור לחתונה ורק התעסקנו בלהנות מהחוויה. ביום האירוע היא הגיעה לפני כולם והתחילה פשוט לנגן על כל מה שצריך מהשלט כניסה שנהרס יום לפני היא תיקנה ועד למזלג האחרון בשולחן. הכול היה בדיוק כמו שרצינו ומהצד שלנו או של הסובבים אותנו אפס התעסקות. בקיצור חד משמעית האישה שעשתה לנו את האירוע לא פחות ממשולם. תודה לך עמית על הכול.
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שבחרנו נכון! עמית פשוט וואו! וכל הסובבים אותנו רק חיזקו את מה שידענו מהתחלה. עמית הייתה מקצועית, מלאה באנרגיות וקסם וזה רק על קצה המזלג. עמית ליוותה אותנו לאורך הדרך בכל שאלה שהייתה לנו, הייתה זמינה ונתנה טיפים לפני כל צעד בתהליך. במהלך הערב שלנו היא הוותה אור עבורנו ועבור המשפחות והחברים שלנו ודאגה שיהיה לכולנו מושלם!היא הבחירה הכי טובה שעשינו. ממליצים מכל הלב!
הצג עוד

רשל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שפגשתי את עמית, כאמא של החתן, לא היה לי ספק שהיא הולכת לנהל את האירוע שלנו בשיא המקצועיות ושהיא גם תהינה מזה. וכך היה! לעמית יש הרבה קסמים במקל שלה,….היא מכירה הרבה ספקים ומקומות ויש לה רעיונות סופר- מחוץ לקופסה. היא הייתה זמינה תמיד והתשובות היו ברורות. נדירה!
הצג עוד

ליאור סמוכה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עמית היקרה, כותבת בתור אמא של הכלה, הייתי חייבת להגיד כמה מילים מהצד שלי, זכינו בך להפיק לנו את הארוע שהיה כל כך מושקע, מרגש, שמח ומושלם. יש הרבה סיבות שהארוע היה מוצלח, אבל 99 אחוז מהצלחתו זה לגמרי את .. המקצועיות שלך, האחריות שלך, העמידה בזמנים זה לא מובן מאליו. את פשוט קסם של בן אדם ונתת לכולנו להרגיש שאת כמו מלאכית ששומרת עלינו ומגשימה לנו את החלום הכי משמעותי בחיינו.גרמת לבת שלי להיות רגועה מכל התהליך הקשה והארוך הזה היית שם בשבילה בכל רגע נתון גם במילה טובה שהעדיפה אותה ממך ולא ממני😉תודה לך עמיתי את ללא ספק מלכה👑
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
זכינו לעבוד עם עמיתוש האדירה! רגישה, נחושה, מקצועית, תקתקנית, מגדילת ראש, מלאת תשומת לב לפרטים הקטנים שעשתה בשבילנו הרבה הרבה מעבר. מאחלים לכל זוג את הליווי האוהב והתומך שלך! נהננו מכל רגע!

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עמיתוש שלנו, תודה שהיית האוזן הקשבת שלנו, שירדת לפרטים מהרגע הראשון ועד סוף האירוע, תודה רבה על הכל!!!!תודה שליווית אותנו בכל התהליך, שהגעת הרבה לפני לאולם, עודדת והרגעת את המשפחות, דאגת לנו בחופה וברחבה, תקתקת לנו את החדר חתן-כלה ודאגת לזוהרים והכפכפים ברחבה. אנחנו ממליצים עלייך בחום ❤️❤️❤️❤️אם מנהלת אירוע - רק עמית פוגל!
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה לנו אירוע פשוט מטורף. ארבעה חודשים של הכנות ועשייה, פשוט התפוצצו לאירוע היסטרי. רוצים להודות לך על שהיית שם בכל רגע, החל מתחילת הדרך ועד סופה. נתת את הנשמה מצד אחד והשפעת על האירוע בהרבה מובנים, אך ידעת גם להתאים את עצמך אלינו מן הצד השני. תודה על שזכינו בך לאירוע שלנו, תודה על ההקשבה ותחושת הביטחון שנתת לנו לאורך המסע הזה ותודה על שנלחמת על כל דבר קטן כדי לעשות לנו את האירוע המושלם!!! אוהבים המון ❤️
הצג עוד

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
פנינו לעמית שלושה שבועות לפני החתונה, אחרי שהרגשנו שאין לנו מספיק מענה אישי מהאולם ושאנחנו לא רוצים להפיל משימות על המשפחה והחברים במהלך החתונה. מהשיחה הראשונה עם עמית הרגשנו כמה היא מקצועית וכמה היא מבינה אותנו, אבל בעיקר הרגשנו שאנחנו בידיים בטוחות ושדואגים לנו. עמית הדגישה כמה חשוב לה ללוות אותנו גם בכל התהליך והדרך עד החתונה, ולא רק ביום עצמו, וככה באמת היה! בכל בעיה או בלת"ם שנתקלנו היא ליוותה ופתרה במהירות ומקצועיות, הרגיעה והסבירה. ובעיקר הפכה את הימים האחרונים לפני החתונה להרבה יותר מרגיעים וכיפים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up