כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רב רפורמי גבי דגן

רב רפורמי גבי דגן

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר כמה גבי היה מדהים!!!! הוא עשה את החופה הכי מרגשת שיכולנו לדמין, כל האורחים לא הפסיקו לדבר על זה אחר כך. הוא היה אישי, מקצועי, שמר על חופה יהודית ומסורתית כמו שהיה לנו חשוב והביא איתו כל כך הרבה אנרגיה לחתונה.
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לקח לנו זמן להבין איזה סוג טקס אנחנו רוצים לעשות, ידענו שלנו לא מתאים להירשם ברבנות, ומצד שני לא רצינו טקס לגמרי אלטרנטיבי בלי שום קשר למסורת. כשהבנו שמקום טוב באמצע יהיה לבחור ברב רפורמי חיפשתי המלצות בקבוצה והשם של גבי עלה ה-מ-ו-ן. שמחנו שהוא אמר שהוא פנוי כי באמת שהבן אדם מבוקש! גבי איש מתוק ונעים, הוא הסביר לנו על כל מרכיבי הטקס שנבין ושנהיה מחוברים למה שקורה, הציע אלטרנטיבות כדי להפוך את הטקס לשיוויוני יותר, ונתן לנו ביטחון והכוונה. היתה לנו פגישה אחת בזום ואחת פנים אל פנים בה הוא שאל ושמע עלינו ועל הזוגיות שלנו כדי שיוכל לדבר עלינו בטקס(: בעיני החלטה מדהימה שבחרנו את גבי, הוא עשה את הטקס כלכך מרגש ויפה, המון אנשים באו ואמרו לנו על זה אח״כ, שזה פשוט היה שווה את זה ממש(:
הצג עוד

Alon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
גבי ית אותנו בחופה הכי מרגשת שיכלה להיות! כ להאורחים שלנו אמרו לנו שזה החופה הכי מרגשת ואמיתית שהם היו בה. היה קליל, מצחיק, מרגש ומהיר (חשוב מאוד!).
הצג עוד

leehorowitz12   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איזה מזל שהחיים הביאו אותנו לגבי!רבי גבי ערך לנו את טקס החתונה ואת השבת חתן כלה.היה מדהים, מרגש, אישי ובדיוק כל מה שרצינו וציפינו מהאירועים - שיהיו מסורתיים, שוויוניים, משפחתיים, ומדגישים אותנו.וזה בדיוק מה שרבי גבי עשה.עין אחת לא נשארה יבשה ואנחנו עד היום ממשיכים לקבל מחמאות כנות על רבי גבי כמעט מכל אחדהבחירה לערוך טקס רפורמי ולקיים שבת חתן כלה עם רבי גבי הייתה ההחלטה הטובה ביותר שלנו!(חוץ מלהתחתן זה עם זו 🤣)
הצג עוד

Noya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אמאלה, איזה גבי זה. אדם משכמו ומעלה. צנוע, בגובה העיניים, נעים הליכות, קסם של איש. ישב איתנו לאינספור פגישות, הבין בדיוק מי יושב מולו, שמע סיפורים, התאים את הכל לתנאים שלנו, והכל בחן, ענווה, וחיוך ענק. במהלך החופה שימש לנו כעוגן, לא השאיר עין אחת יבשה, וגרף מחמאות מטורפות מכל אורח שהגיע. אין כאלה. יחיד ומיוחד❤️
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מי שלא רוצה להתחתן דרך הרבנות ורוצה חתונה יהודית, שוויונית ואישית רבי גבי הוא הרב בשבילה. הטקס שלנו היה מרגש, עוצמתי והרגיש מאוד שלנו. הכריזמה של גבי סחפה את כל הקהל וכולם היו מהופנטים. קבלנו אינספור מחמאות על החופה ואמרו שזאת הייתה חוויה קסומה וממש הרגישו שזו החופה שלנו. קצת פרטים על התהליך: גבי שייך לרבנות הרפורמית ולכן לפי חוקי מדינת ישראל אנחנו לא נשואים אלא ידועים בציבור. גבי עבר איתנו תהליך מדהים וערכנו איתו מספר פגישות. בפגישה הראשונה הבנו לעומק את המשמעות של החלקים השונים בטקס וקבלנו שיעורי בית לכתוב את הכתובה שלנו ביחד. הקדשנו מחשבה לכל מילה שהייתה כתובה בכתובה – מה הם הערכים שינחו אותנו כזוג וכמשפחה. ביום החתונה שנינו חתמנו על הכתובה והייתה עדה מטעמי ועד מטעם בן זוגי, בנוסף בחדר היו אתנו אחים, אחיות והורים. היה לנו חשוב שתהיה שוויוניות בחתימה על הכתובה ולא תהיה התמונה המסורתית של החתן, האבות ושני עדים ללא הכלה וללא נשים אחרות בחדר. הרגעים של החתימה על הכתובה במעמד האנשים הקרובים אלינו הייתה מרגשת ומדהימה. החופה עצמה הייתה עוצמתית והקהל היה מהופנט מהכריזמה של גבי. החופה הייתה יהודית-הלכתית (7 ברכות שגם הגברים וגם הנשים קראו, שבירת כוס וכו') עם אלמנטים שלנו כמו (קידושים הדדים, כתובה הדדית, לא שמתי הינומה). גבי מתאים את טקס החופה לרצונות של כל זוג וכל טקס נראה קצת שונה. ממליצים בחום על גבי דגן!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשהחלטנו שאנחנו רוצים להתחתן היה לי ברור שנרצה חתונה רפורמית. חיפשנו מישהו או מישהו שישלבו מסורת ויהדות אך יעשו חופה אישית ושיוויונית. כך הגענו לגבי, והוא פשוט מ ו ש ל ם!!!!!! האורחים לא הפסיקו להחמיא לנו על החופה לאורך הערב וגם בימים שאחרי, ויש לנו כבר כמה חברים ששמרו את השם שלו לחתונה שלהם. הוא דואג להכיר את הזוג לעומק, בוחרים ביחד את החלקים בטקס והוא מסביר את המשמעות של כל אחד, והוא הופך את כל התהליך לכיף ומרגש. היו לנו 370 אנשים במקום יחס קטן- ופשוט כולם היו בשקט ומהופנטים ממנו. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up