כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אפרת קרמר מנהלת אירועים

אפרת קרמר מנהלת אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0542143633
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מילים.. זכינו לחוות בשני אירועים את אפרת, בעקבות דחייה בשל המלחמה. אפרת הייתה הכי מקצועית, סבלנית, מרגיעה, אוהבת ומרימה שיש. ירדה לכל הפרטים, נעימה מצד אחד ואסרטיבית מצד שני עם מי שצריך😉 ההשקעה הכי משתלמת בחתונה שלנו בלי צל של ספק!
הצג עוד

Yariv   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חבל שאין יותר אירועים במשפחה כדי שנראה את אפרתוש יותר ;)היא כבר רגילה לשיחות שלנו ואנחנו רגילים שיש מי שדואג לנו הכי טוב!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי נכונה שלנו לקיום חתונה מושלמת! מלא פעמים נשאלנו בשאלה "למה צריך בכלל מנהלת אירוע חיצונית? זה לא בזבוז כסף?" אז התשובה היא חד משמעית לאאאא!אפרת הייתה שם מהרגע הראשון לדאוג לנו, להרגיע אותנו ולטפל בכול בעיה קטנה ועד גדולה. לא היינו צריכים להתעסק בשום בלת"ם שהפתיע אותנו באמצע האירוע. אפרת ישר דאגה לטפל ולהוריד מאיתנו את הלחץ.אפרת הייתה שם בכול רגע עוד לפני האירוע, עם כל שאלה, כל חשש, הייתה בקשר עם כל הספקים, משפחה קרובה, חברים קרובים ולוודא שאנחנו מקבלים הכול - ויותר!אז אם אתם רוצים חתונה מושלמת - אפרת זה התשובה
הצג עוד

בהט ורון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אפרת המושלמת!!! ללא ספק הבחירה הכי נכונה שלנו!! כל כך חשוב לקחת מנהלת אירוע נוספת, ואפרת בכלל, כל כך קשובה ואכפתית! פשוט אלופה!!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאפרת מהמלצה בפייסבוק. כבר מהשיחת טלפון הראשונה הרגשנו שהיא איתנו בוויב, כיפית ונעימה וסגרנו. לפני האירוע ישבנו עם אפרת וחפרנו (באמת חפרנו!) על כל פרט ופרט באירוע, מה שחשוב לנו מה שצריך לשים לב באמת הכל מהכל. אפרת הקשיבה בשיא הסבלנות וכתבה הכל כדי לדאוג לכך ביום האירוע וכך היה. אפרת הייתה מדהימה, דאגה לכלללל מה שביקשנו ואפילו מעבר, עבדה בשיתוף פעולה מדהים עם המנהל אירוע שקיבלנו מהאולם, דאגה שלא יפתחו לנו רזרבות מיותרות ובאמת הכל תקתק. אני חייבת להגיד שלקחת מנהל אירוע זה לא בהכרח כדי לדאוג שהאולם לא ״ידפוק אתכם״, סמכנו מאוד על האנשים ועל האולם שסגרנו. לקחנו את אפרת כדי שיהיה לנו שקט לא להתעסק בכלום ביום של האירוע, היא הציגה את עצמה בפני ההורים, האחים סבים סבתות, מלווים, אמרה לכולם לפנות אליה בכל דבר. זה פשוט נתן לנו שקט ואת האפשרות להינות מהאירוע שלנו ולא להתעסק בדברים מיותרים. אין עליה!!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאלה איך אפשר לתאר את אפרת?!?!הבחורה עם כוחות על, יודעת לקחת כל רעיון ולהוציא אותו לפועל! אין יותר שמחים מאיתנו שלקחנו אותה לאירוע, באמת שווה כל שקל!!אפרת פשוט מדהימה, עוד לפני החתונה התייעצתי איתה על מה להזמין מאלי אקספרס, ופגישת ההפקה איתה פשוט עשתה לי סדר בראש, וזהנעוד רק לפני האירוע!!באירוע עצמו היא דאגה לכל דבר קטן, לכל הפרטים הקטנים שהיו לי חשובים (ואני בחורה קשה) ופשוט עשתה את זה בצורה מופתית! לסדר את כל הפרחים והקישוטים שהבאנו (עיצבנו לבד את האולם), לארגן פינת יצירה לילדים, לתפעל את כל השושבינים שהכל יצא כמו שצריך, להרים עמדת מקדונלדס לאפטר פארטי (!!!), תוך כדי האירוע הייתה תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון, ופשוט עשתה הכל כדי שלנו יהיה טוב!אין מילים בפי כדי להודות לך, באמת הפכת את האירוע למושלם ואנחנו מעריכים אותך כלכך, כל זוג שיבחר בך באמת יזכה!אוהבים טלי וטום ❤️❤️❤️
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אפרת ניהלה את האירוע של אח של בעלי וככה הכרנו אותה. כבר שם הרגשנו שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה ושהכול מתקתק. נפגשנו עם אפרת שבועיים לפני החתונה ועברנו על ה-כ-ו-ל וגם לאורך כל הזמן של האירוסים היא הייתה שם בשבילנו לשאלות והתייעצויות. ביום האירוע אפרת פשוט תקתקה את כל האולם, את כל העיצוב שהבאנו, דאגה לספקים, לאורחים, למשפחות וכמובן שלנו! היא הייתה פשוט מהממת והיה לנו הכי כיף איתה בעולם, היינו רגועים ובראש שקט (ואני פריק קונטרול רצינית) כי ידענו שהיא דואגת להכול וכך היה!
הצג עוד

rony   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אפרת ניהלה לנו את האירוע בצורה מהממת! היה כיף לעבוד מולה גם לפני האירוע וגם תוך כדי. למרות שזו הייתה הפעם הראשונה שלה עם האולם שהתחתנו בו, היא ישר התחברה לצוות ועבדה מולם בלי שום בעיות. עוד דבר שלנו היו מאוד חשוב- היא הייתה זמינה תמיד. אמצע שבוע, אמצע הלילה או בסופש ענתה לנו תמיד ורצתה לעזור ברמה שיום לפני החתונה התקשרה להגיד שהיא בקניון ואם אני צריכה משהו. מקסימה ברמות!
הצג עוד

שגיא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אפרת מקסימה וקשובה ודואגת למה שצריך

Sun   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בהתחלה לא חשבנו שניקח מנהלת חיצונית, הייתה לנו שנה שלמה לתכנן את האירוע והרגשנו שאנחנו על זה. אחרי שבנינו הכל הבנו שתהיה לנו חתונה לא ככ שגרתית ושיש מורכבויות, ושעדיף שמנהלת חיצונית תעזור לנו לוודא שהכל מתנהל כמו שצריך. מהשיחה הראשונה עם אפרת היה לנו ברור שהיא האחת לתפקיד. אפרת הייתה הכי זמינה בעולם, קלילה, מקצועית, התרגשה והתלהבה יחד איתנו מה שהיה מרים וכיף בטירוף! ההתנהלות מול הגן הייתה הרבה יותר מוצלחת בזכות הנסיון של אפרת ובאופן כללי הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. במהלך החתונה לא חשבנו לרגע על הלוגיסטיקות, סמכנו עליה בעיניים עצומות וגם המשפחות שלנו לא התעסקו בשום דבר חוץ מלחגוג יחד איתנו. אפרת נשארה איתנו עד הסוף ווידאה שלא שכחנו כלום. בזכותה הכל תקתק ושום דבר ממה שרצינו שיקרה לא התפספס. ממליצים בחום ואהבה גדולה ♥️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up