כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אופיר משאלי | הפקת חתונות

אופיר משאלי | הפקת חתונות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0559705799
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דנה ברגמן   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
שלאחר שסגרתי את כל החתונה, ספקים, הזמנתי את כל אלי אקספרס, הגשמת כל החלומות, עמדות שזירה, בר קוקטילים, סקסופון, מלאאאאא דטילס.הבנתי שאף בן משפחה לא יצליח לעמוד בכל המשימות שלי ואני כמובן שלא.מהר מאוד הצלם שלנו (איתי אהרון) חיבר אותי עם אופיר ושם הבנתי שאין דילמה - היא הכתובת המדוייקת לזה.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
ואווווו !!!! הכי טובה שיש אני כל כך שמחה שלקחנו אותה הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה ולשחרר מהכל פשוט ממליצה בחום לקחת אותה היא מביאה נחת ♥️♥️♥️♥️
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
הרומן עם אופיר התחיל לפני כמעט שנה, כשחיפשנו מנהלת אירוע ומצאנו את האחת והיחידה! אופיר הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לבקש, עשתה הכל מכל הלב והנשמה, הייתה זמינה לכל שאלה ובקשה והיא הפכה מהר מאוד מעוד ספק לחברה :) אנחנו ממליצים בחום, אין לנו ספק שיום החתונה שלנו היה נראה אחרת בלעדיה!
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
אופיר הייתה מדהימה! אני לא יודעת איך האירוע שלי היה נראה בלעדיה!בהתחלה התלבטנו אם לקחת מנהלת אירוע מחוץ לאולם ואין ספק שזו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות כן לקחת. אופיר היא הספקית הראשונה שסגרנו אחרי האולם והיא הייתה זמינה לכל שאלה והתייעצות לאורך כל שלבי ההכנות. תמיד דאגה לתת דגשים חשובים והערות שלא היינו חושבים עליהם לבד בזמן סגירת חוזה עם כל הספקים, ובאופן כללי זמינה לכל שאלה והתייעצות. ההבנה האמיתית שאנחנו בחרנו נכון היה בזמן המלחמה ששנינו היינו במילואים ולא ידענו אם נקיים את החתונה במועד ואופיר פשוט הייתה בשבילנו לכל התייעצות וכל חשש ולכל שיחת טלפון של עידוד.אופיר הייתה סביבנו כל החתונה, דאגה שהעיצוב יהיה כמו שרצינו (עיצבנו לבד), דאגה שנשתה ונוכל, דאגה לבקבוקי האלכוהול (הבאנו לבד), לשלם לספקים שצריך, להושבת האורחים, שהחופה תתקתק למרות בלת"ם הגשם ולכל הבקשות הקטנות שהיו לנו.היה לנו ראש שקט בזכותה וללא ספק זאת אחת ההשקעות הטובות בחתונה!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו אופיר שלנו, מאיפה מתחילים?! לאופיר פנינו חודשיים בערך לפני החתונה לטובת ניהול האירוע שלנו ולמזלנו הרב היא היתה פנויה!!! אופיר היא הזכייה שלנו לאירוע הזה, מהרגע הראשון היא היתה מקסימה, מקצועית ובעיקר מכילה (חשוב). נפגשנו איתה לפגישה מושלמת של לפני חתונה ושם היא שאלה את השאלות החשובות ביותר שאף זוג לא חושב עליהן חודש לפני החתונה, היא רשמה הכל ובאירוע לא פספסה אף מילה ממה שאמרנו ויישמה את זה בפועל, היא תפקדה בצורה לא נורמלית, מבין הדברים הקטנים (גדולים) שהיא עשתה לא האמנתי איך היא משתלטת על הכל, היא ידעה למצוא תוך שניות את אחד העדים שלנו מבלי להכיר אותו בין 533 אורחים בקבלת פנים, היא דאגה לעשות לנו תרגולת הינומה לפני החופה, לעשות לי טאצ'אפ מדוייק בזמנים הכי נכונים, היא הסתובבה עם תיק שבו יש את כל מה שאנחנו צריכים ברחבה כדי שלא נזוז ממנה, היא נתנה שקט נפשי למשפחות, לחברות ולמלוות - היא פשוט דאגה להכל! החלפת שמלות, אוכל, פיפי!!! היא פשוט ניהלה את כל האירוע הזה באצילות שאין לתאר. בלי אופיר אנחנו לא יודעים איך האירוע הזה היה נראה , המשפחות שלנו התאהבו בה ולא האמינו איך היא מטפלת בהכל בשניות והכל נעשה בשלווה מטורפת ובאהבה רבה.
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ממש התלבטנו אם לקחת מנהלת אירוע חיצונית והחלטנו לבדוק כמה הצעות מחיר בודדות. "אם לא יהיה לנו חיבור אישי - לא ניקח, וזה ככל הנראה מה שנכון לנו".אחרי שקיבלנו 2 הצעות מחיר, הגענו אל אופיר, ועוד בשיחה הטלפונית הרגשנו על הקול שלה שזה הדבר הנכון. דבר אחד שאופיר אמרה בשיחה הזאת שלא לגמרי ידענו מה לחשוב עליו היה "אני נותנת הרבה יותר ממה שאני מתמחרת". וזה היה מדויק.לקחנו את אופיר בתור מנהלת אירוע, אבל קיבלנו ליווי לאורך כל הדרך (חצי שנה!!!) - מהתלבטויות על עיצוב, תפריטים, מה לכתוב בהזמנה, שיחות טלפון כדי לוודא שהבנו איך מתחייבים לפי אישורי הגעה ועוד כל כך הרבה דברים בדרך...ועל יום האירוע אין מה לדבר. אופיר הייתה שם בשבילנו, ובשבילי (הכלה) בפרט באופן שאי אפשר לתאר.אופירוש, את מתנה אמיתית לכל זוג שיבחר בך. אוהבים אותך מאוד! עידן ורותם
הצג עוד

Guil   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אופיר סייעה לנו כמנהלת אירוע; בזמן החתונה אנחנו לא דאגנו לכלום, היא דאגה להכל - לוודא שספקים מגיעים, לשלם למי שצריך לשלם במקום, לדאוג שנאכל, נשתה נרגיש טוב. גם בקרייססים קטנים בשבוע לפני מול ספקים היא הרגיעה אותנו ו-וידאה שהכל יקרה כמו שצריך. היה לנו ראש שקט בזכותה וזאת אחת ההשקעות הטובות בחתונה.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף- אופיר היא ההחלטה הכי טובה שלקחנו באירוע! הייתה שם באופן מלא בכל שלב ההכנות- התייעצות על כל שטות, עזרה, הכלה מטורפת! דאגה כל הזמן לתת את כל המידע הכי טוב שיש כדי שהאירוע יהיה מושלםלפני האירוע הכנתי לה דף דגשים מטורף על כל מה שהיה חשוב לי- ולא היה משהו אחד שלא עמד במקום שדמיינתי אותו ביום האירוע עצמו הרגיש שאופיר שם בכל מקום ובכל זמן, הבינה מה אני צריכה דרך העיניים, ניצחה על הכל בצורה הכי טובה שיש ובחיוך ענקי ולא היה אפשר לפספס כמה חשוב לה שיהיה מושלםלסיכום - זכות ענקית לזוגות שיקחו את אופיר, היא מדהימה ♥️ אל תפספסו
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
היינו צריכים עזרה בלעשות סדר בבלאגן מול בחירת הספקים, וכשדיברנו עם אופיר הבנו שהיא האדם הנכון לזה! עזרה, כיוונה, עשתה סדר והרגיעה בכל שלב. גם כשנדחתה החתונה בגלל המלחמה, אופיר הייתה שם לתמוך ולהרים
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
התלבטנו אם לקחת מנהלת אירוע חיצונית כשהתחלנו לתכנן את החתונה ובסופו של דבר זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו! אופיר מקסימה וסבלנית והכי חשוב מקצוענית! היא הייתה על כל הפרטים הכי קטנים ווידאה שהכל יהיה מושלם בערב שלנו. המשפחות שלנו ואנחנו התאהבנו בה והרגשנו שהיא עוד אורחת בחתונה. רואים שאופיר עושה הכל מכל הלב וזה מורגש בחוויה הכללית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up