כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג׳יי נועה רוזמן DJ Little Rose

דיג׳יי נועה רוזמן DJ Little Rose

תקליטנים
כתובת:ישראל
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שובל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הבנו שבחרנו נכון! נועה הייתה מקסימה, הגיעה עם אנרגיות טובות, הייתה קשובה למה שאנחנו אוהבים וגם לקהל שהגיע. ידעה לדייק אותנו בבחירות וברעיונותת שהעלנו והפכה את היום המאושר שלנו למושלם. לגמרי זכינו!
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
את נועה ראינו בשתי חתונות קודמות. ישר ידענו שאנחנו רוצים שהיא תהיה גם אלצנו בחתונה :)
הצג עוד

zo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
כבר בשיחה הראשונה ידענו שיש התאמה. נועה מקסימה, כיפית, קשובה ורק רוצה שיהיה לנו את הכי טוב באירוע שלנו. בהכנות התכתבנו בווצאפ, שיתפנו ציפיות ופלייליסטים לדוגמה ובפגישה פנים מול פנים סגרנו את הדברים החשובים. במהלך כל הדרך היא הייתה מדהימה ומקצועית וסמכנו עליה בעיניים עצומות.
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יווואווווו נועה המהממת!!!! קודם כל נועה מדהימה בפני עצמה לא קשור רק למוזיקה, היה לנו הכי כיף שבעולם איתה בתהליך. בחתונה נועה העיפה לנו ולחברים שלנו ת׳מוח!!!! כולם לא הפסיקו לשאול מי זאת הדיג׳אית הזאת! מאחלים לך שתמשיכי לשמח עוד מלאאאאאאא זוגות ולנגן את המוזיקה שלך!!! מסתכלים בסרטונים ולא מאמינה שזו החתונה שלנוווו אוהבים אותך מלאאא❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שמענו על נועה המלצות מחברים ומהשיחה הראשונה הבנו שהיא מבינה אותנו ואת הראש שלנו
הצג עוד

Esti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נועה היא אחת ויחידה! מקסימה, נעימה ופשוט נותנת את כל כולה. נהנינו איתה ממש. גם בפגישה שהגיעה אלינו ורשמה את כל הבקשות שלנו (והיו) וגם באירוע עצמו הייתה כמו חברה❤️ מקצועית בטירוף, אוהבת את מה שהיא עושה ונותנת תחושה שהכל בידיים טובות.
הצג עוד

אורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז על נועה אני שמעתי דרך ידיד. היה לי ממש חשוב לקבל המלצה על דיג׳יי דרך אנשים שאני מכירה ומכירים אותי. התקשרתי לנועה ואלרי שיחה של כמעט שעה הבנתי שזה זה שכנעתי את בן זוגי ויום למחורת כבר סגרנו איתה. כל התהליך נועה הייתה קשובה מקצועית ובעיקר מדהימה. עפתי על הווייבים המדהימים שלה ! היא ידעה להקשיב לרצונות שלה וכשצריך לתת המלצות מתוך עברה המקצועי וניסיונה האישי כאשת מקצוע. באמת שאין לי מילים לתאר כמה מדהימה היא הייתה. ברמה שאני כל החתונה התאפקתי מלעשות פיפי כי לא רציתי להפסיד שירים טובים. לא היה אחש מהחברים שלנו (אלה שבאמת היו על הרחבה כל הלילה) שאמר שהיא הייתה מדהימה! בקיצור אם אתם לא לוקחים אותה אתם עושים טעות!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נועה מדהימה!! הייתה סופר זמינה ומקצועית נתנה לנו להרגיש בנוח וזרמה איתנו על שירים נתנה לנו להרגיש רגועים ואחרי כול התייעצות או שיחה היינו בהרגשה של נחת, באירוע עצמו ידי לקרוא את האווירה במדוייק המעברי שירים היו בול, האורחים שלנו החמיאו מאוד על האווירה המוזיקאלית שזה תודה ענקית לנועה! ממליצים מאוד הכי מדהימה שיש!!
הצג עוד

Roi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נועה הייתה הדבר הראשון שסגרנו, ידענו שאנחנו רוצים אותה והיא הייתה זמינה בשבילנו, ישבנו איתה וידענו שנקבל תמורה מעולה למחיר :)
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נועה היא בדיוק מה שחלמנו עליו בחתונה שלנו!!!!!! ההקשבה שלה והיחס שלה המוזיקה המטורפת שהפכה את החתונה שלנו למסיבה!! אנשים לא זזו מהרחבה!!! ממליצה לכל אחד ואחת לעבור את החוויה המדהימה שאנחנו עברנו ❤❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up