כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב אהרון פינקלשטיין

הרב אהרון פינקלשטיין

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723909989
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tzila   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
95 מתוך 100
מצאנו את הרב אהרון פינקלשטיין דרך האתר, כשנפגשנו הוא הסביר לנו בדיוק מה צריך ואיך הולך להיראות הטקס, מה שעזר לנו מאוד להוריד לחץ ודאגות לקראת היום המרגש. טקס החופה היה קליל ויחד עם זאת באווירה נעימה ומכבדת, בדיוק מה שחיפשנו לחופה שלנו.
הצג עוד

Stav&Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
90 מתוך 100
הרב אהרון פינקלשטיין אדם מאוד נחמד. כבר בשיחת הטלפון הסביר בפירוט על האופן שבו נוהג לערוך את החופות בשילוב של שירים וריקודים.נפגשנו בחיפה לצורך סגירת הפרטים לפני החתונה.ביקשנו חופה קלילה, שמחה וקצרה שלא תעלה על 15 דקות.הטקס היה שמח עם שירים, ריקודים ותקיעת שופר לבקשתנו. עם זאת הטקס לא היה קצר כפי שביקשנו ונמשך 27 דקות. דבר אשר הפריע לנו. ממליצים להדגיש בפני הרב אהרון את נושא הזמנים אם ברצונכם חופה קצרה.
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את הרב אהרון פינקלשטיין מצאנו דרך האתר, וישר קבענו פגישה. היה לנו חשוב שיהיה לנו רב דרך הרבנות קליל נעים מכבד עם טקס חופה וקידושין מרגש עם אופי דתי אבל גם לא ארוך מדי, נפגשנו עם הרב וישר היה חיבור!! הוא הרגיע הבין אותנו וישר סגרנו :)
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אהרון היה נעים וזמין, החופה היתה קלילה וכיפית ומשמחת מאוד. רקד ושמח איתנו בחופה.
הצג עוד

gyog1986   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אהרון מעבר להיותו הרב הוא בנאדם טוב מצחיק ועם חוש הומור. החתונה הייתה באווירה קלילה ונעימה בדיוק כפי שצפינו ואפילו מעבר!
הצג עוד

om   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
חוויה מעולה, בדיוק מה שרצינו שיקרה בחופה, ומאוד מאושרים מהבחירה
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הוזמנתי לחתונה של חבר והודגש לי לבוא בזמן כדי לא לפספס את החופה המדהימה שתהיה.... אכן בינגו !! פגשתי שם את הרב אהרון פינקלשטיין בחופה. רב מקסים בגובה העיניים נעים הליכות ובגובה העיניים. עורך חתונות מקצוען-שחקן נשמה. האווירה קלילה משמחת ומרגשת . הרוח של הרב אהרון פינקלשטיין הינה ישראלית צעירה ותופסת את החתן והכלה תוך חיבור מרתק לקהל המוזמנים שנשארים קשובים לאורך הטקס המיוחד . קולו של הרב אהרון הינו ערב ביותר ברור וחד וסגנונו משולב בזמרה שירה וחזנות קלילה. לאחר שצפיתי והשתתפתי בעשרות רבות של חתונות אומר לכם: הרב אהרון לחתונה כמו כפפה ליד ! הצגת תכלית סופר מרשימה. חתונה פרימיום זה רק עם הרב אהרון.
הצג עוד

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה ומרגשת! החלטנו על חתונה מהיום להיום (מהיום לעוד שבועיים..), קיבלנו את המספר של הרב אהרון פינקלשטיין וכבר בשיחה הראשונה ידעתי שהוא הרב שלנו🙏 אנחנו מהמרכז והחתונה נערכה בצפון רמת הגולן .. הרב אהרון פינקלשטיין הסכים למרחק ולנסיעה בחביבות וברגישות רבה. היה לו חשוב מאוד לפגוש אותנו לפני החתונה אך קיבל בהבנה את המרחר ואת העובדה שיש לנו תינוקת קטנה. הפגישה נערכה בזום והייתה נעימה מאוד, הרב הבין את הסגנון שלנו, הסביר הכל בצורה ברורה ומפורטת. עד לחתונה התכתבנו בווטסאפ, התקשורת הייתה נוחה מאוד והליווי היה נהדר. היום המרגש הגיע והחופה הייתה מדהימה!!!! כל האורחים דיברו על הרב ועל החופה הקלילה והמרגשת שערך .. כולל שירה ותקיעה בשופר. הבחירה ברב אהרון פינקלשטיין הייתה אחת הבחירות הטובות, תודה לך!
הצג עוד

שושנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו מאוד מרוצים מהרב אהרון. ההכנה שהייתה לנו לפני החתונה הייתה טובה מאוד, הכל היה מובן ומוסבר כמו שצריך. אני חייבת להגיד שהייתי מאוד לחוצה מהחופה עצמה,מכמות האנשים שמסתכלים עלינו, והאופן שבו הרב אהרון ערך את טקס החופה בחתונה שלנו הפתיעה אותי כל כך! הרב פשוט הוריד את כל הלחץ שהיה העביר את זה באופן כל כך טוב עם המון שמחה וקצת צחוק,רק רצינו שזה ימשך עוד קצת! ממליצים מאוד
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פנינו אל כבוד הרב אהרן פינקלשטיין כאשר היה רב הבסיס. ניפגשנו בבית קפה ושם קיבלנו הסבר מקצועי על כל התהליך עד החופה. ביום החתונה, הכל זרם כפי שקבענו, לפי הזמנים וללא עיכובים. זכינו בטוב ביותר!!! ממליצים בחום לכל זוג.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up