כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דואאה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דנה   כתב/ה חוות דעת אתמול
25 מתוך 100
נתחיל מיזה שהגעתי בתור כלה להתארגן בדואאה לאחר שתיאמתי מול מנהל האירוע. כשהגעתי היו בחדר התארגנות אנשים מתוך אירוע של חברת ביטוח שהתנהל ביום החתונה.. כאשר ציינתי למנהל האירוע כמה פעמים ותיאמתי איתו גם יום מראש שאני מתארגנת בדואאה והמפגש יהיה בדואאה.מנהל האירוע לא היה זמין עד 11 בבוקר כשרק הגעתי ב9 וחיפשתי בכל רחבי האולם מישהו שיוכל לעזור לי.אבל זה הבל הבלים. קבענו שמפגש יהיה ב3 הבטיחו לי שכל הקישוטים של הביטוח ירדו ב2 בצהריים כך שנוכל לנהל מפגש כמו שצריך. זה כמובן לא קרה, בעלי היה צריך להוריד דגלים של חברת ביטוח כי אף אחד לא עשה את זה וכמובן בגלל זה הוא גם חיכה ברכב שעה והמפגש היה בפועל בשעה 4 וחצי .השיא של הערב .. החופה ! הבטיחו לנו הרים וגבעות שלא שומעים כלום מהחופות ליד אבל כל זה שקר. חצי מהחופה שלנו שמענו את החופה של הלאגו וזה הרגיש ממש תחרות את הרב של מי שומעים טוב יותר .. השיא היה שהיו לנו זיקוקים בזמן החופה מהאולם למעלה כאשר דבר כזה לפי החוזה אסור בתחליט האיסור.אציין שהחתונה הייתה יום רביעי אף אחד לא יצר איתי קשר להתנצל או לשאול איך אנחנו מרגישים. יום ראשון התקשרו מהנהלת חשבונות לסגור את התשלום ואמרנו להם אתם לא חושבים שצריך לדבר על מה שקרה ? כמובן שכולם ידעו על הכל ועדיין אף אחד לא חשב ליזום מהאולם שיחת התנצלות. אחרי שפרקנו את כל המטען שהיה לנו לדואאה ביום התשלום קיבלנו פיצוי כספי אבל זה עדיין לא משנה את ההתנהלות הבזויה ! שהייתה לנו באותו היום.מנה ככ יקרה שילמנו המון כסף על החתונה הזו והתמורה שקיבלנו על כך פשוט הייתה מבישה. למזלינו היה לנו Dj מדהים שהרימו את האווירה וגרמו לנו לשכוח את כל מה שהיה מהבוקר עם האולם.לסיכום עד שההנהלה שם לא תתחלף ויבחרו מנהלי אירוע בפינצטה.. למרות האוכל המדהים והמקום היפה לא היינו ממליצים.
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הייתי שם כאורחת, אין ספק שהתאהבתי! אם היתי מתחתנת שוב זה היה שם ללא ספק! עוד משביל הכניסה מרגישים את הקסם ושלא נדבר על האוכל…. שצריך לפרגן נפרגן! מקום מדהים ביופיו ובאופיו.

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דואאה זהו גן אירועים חדש ומרהיב ביופיו מבית היוצר של ה-LAGO.נוף מהמם ופסטורלי.שירות ברמה גבוהה מאוד!!אוכל ברמה שלא תמצאו כזו בארץ! מיוחד וחדשני!😍השף ניר והמטבח דייקנים עד הפרטים הקטנים!מנהלי אירועים חמים, מסורים וקשובים לכל הבקשות של האורחים!ואיתם הסגנים של מנהלי האירוע שביחד פשוט דואגים להתייחס לכל אורח כאילו הוא בעל השמחה.בכללי כל המערכת הזו פשוט מדהימה.את כל אלו אני רושם בתור אחד שנמצא מאחורי הקלעים יותר מ-6 שנים.. ובהחלט יש לזה סיבה.❣️לא תצטערו מבטיח!!
הצג עוד

גורדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
השירותים היפים ביותר שראיתי באולם אירועים מתחם נהדר חצר יפיפה והצוות הטוב ביותר

שרונה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
95 מתוך 100
הרגשה של חום ומשפחתיות ,מקצועניים יחס אדיב,אוכל טעים מאוד! מקום מהמם ביופיו.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
היה פשוט מושלם! מהרגע שסגרנו מול מיכל, דרך השיחות והתיאומים עם שאר הצוותוניהול האירוע עם לירן, כולם זמינים ונעימים וקשובים!חווית שירות נעימה.דואאה - מקום מדהים!נמשיך להמליץ בחום!!!

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
90 מתוך 100
היתה חתונה מהממת לא הפסקנו לקבל מחמאות על האולם ועל האוכל
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
פעם ראשונה שהייתי בדואאה הייתה בחתונה של איגור וירדן. החוויה הייתה מדהימה, השירות של המלצרים, האוכל המושקע והפסטורליות של המקום הקסימה אותי. עשה לי חשק להתחתן מחדש שם!האוכל היה הכי טוב שאכלתי באולמות אירועים ממש כמו מסעדה.האירוע התחיל בצהריים כך שראו את האגם ואת הגינה באור.. מקום מדהים מומלץ בחום
הצג עוד

סקאר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
המקום קסום ומהמם ביופיו רואים שהקפידו על הפרטים הכי קטנים בעיצוב שלו! מעבר לכל זה השירות ברמה גבוה הכל נקי ומסודר האוכל טעים מאוד נהננו מכל רגע❤️

yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
התחתנו באוקטובר בדואאה בגן הירוק והיפה והייתה לנו חוויה מדהימה החל מהפגישה הראשונה ועד החתונה ואחריה שרק הודנו לכל הצוות המדהים! לוטן שדאגה לעזור לנו לסגור את התאריך הכי מתאים ושמטפלים בנו בכל דבר וכמובןןן יעל המהממת ליוותה אותנו בכל שלב ובחתונה עצמה דאגה לנו ולקחה על עצמה כל אחריות הכי קטנה כדי שנוכל רק להנות ולא לחשוב! עמית והדר שהשקיעו בנו כל הזמן וגם דאגו שיהיה לנו את האוכל והקוקטיילים הכי טעימים והם היו גם יפים וגם טעימים ועד היום האנשים בעבודה מדברים על הפוקצ׳ות מהטאבון של הקבלת פנים! ממש שמחים שהחלטנו להתחתן שם, מומלץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up