

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)




כללי
לאדם

דירוג רמקול






פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי

100 מתוך 100
המערכת מאוד נגישה, מדויקת וידידותית למשתמש. השירות בוואטאפ היה מצוין, תמיד היו זמינים למענה על שאלות. תודה רבה!
ממשק נוח, ניתן לשים קיצור דרך כמעין אפליקציה בשולחן עבודה במחשב. שירותיות גבוהה בשירות הלקוחות ומגיעים לאחוזי יצירת קשר מאד גבוהים עם האורחים. השתמשנו גם בשירות מתנות באשראי והיה נוח. מומלץ.
התנהלות סופר מהירה ונוחה , אני התקשרתי אבל אפשק גם דרך הוואטספ לנהל שיח עם שירות לקוחות או עם נציג. הכל ממש ברור , מקבלים הסבר מפורט , פלטפורמה ממש נוחה!

100 מתוך 100
הייתה חוויה מעולה, המערכת מאפשרת לנהל את כל תסריט ההודעות שישלח לאורחים, לשנות בכל רגע נתון כל דבר, אפילו להוסיף הודעה מיוחדת לגבי הסעות. הכל סופר פשוט עם ממשק משתמש נוח ואינטואיטיבי ואפשר לייצא בסוף הכל ל-iplan בקלות.
אחלה שירות שבעולם. אפשר קצת לשפר אותו עם קוסטמיזציה של אפשרויות המענה של המוזמנים.הזמנו כ320 אורחיםאישרו מתוכם 250בסוף הגיעו 249רמת דיוק של 99.6%עלות 2 שח לרשומה.
השתמשנו בWiwi באישורי החתונה שלנו, חווית הלקוח שלנו והשימוש ל האורחים פשוט הייתה מתחת לכל ביקורת. אני עוד אוסיף שזו החתונה השנייה שלי ולכן גם יש לי לאן להשוות, ההבדל היה שמיים וארץ.אין שום מענה אנושי מהיר והגיוני, מה שעיכב אותנו מכיוון שהיו לנו הרבה שאלות. רצינו להוסיף שאלה לגבי הסעה ולא הבנו כיצד, אחרי שאיכשהו הצלחנו, לא היה לנו מושג איפה מוצאים את התוצאות של התשובות. בנוסף, תקלה במערכת גרמה לכך שהאורחים קיבלו מספר רב של הודעות בזמן קצר, הסימונים של האורחים השתמו או לא התקבלו, וחלק מהאורחים נמחקו לי בסידור בהעברה מwiwi לקובץ של iplan וכבר התייאשתי ואיבדתי את היכולת לעקוב אחרי הפעילות באפליקציה.לסיכום, אין שירות לקוחות קיים ואפקטיבי, חווית שירות ושימוש - מזעזעת! הכל בנוי על סוג של רובוט ווטסאפ לא יעיל. להתרחק כמו מאש.
חוויית שירות מזעזעת.עבדנו עם חברת WIWI לאישורי הגעה לחתונה שלנו,אחרי מלא המלצות שקיבלנו והתאכזבנו מאוד. כל הודעה שהאורחים שלחו בוואטסאפ קיבלה מענה אוטומטי מהמערכת בעיכוב, מה שגרם לטעויות במספרי המוזמנים ולתשובות לא מדויקות.בנוסף, במקום לשלוח הודעת תודה לאורחים ביום שלאחר האירוע, נשלחה שוב בטעות ההודעה שנועדה להישלח ביום האירוע עצמו – פשוט מביך.בבוקר שלאחר החתונה התקשרתי אליהם חמש פעמים בבקשה שיתקנו את הטעות בדחיפות, ואף אחד, כולל מנהלים, לא חזר אליי.שירות לא מקצועי, לא אמין, ובעיקר מאוד מאכזב.ביום הכי חשוב בחיים שלכם – מגיע לכם שירות אחר.
הייתה לי חוויה מושלמת עם ויוי מענה מהיר זריז ואיכותי מהנציגים גם עם הקהל שלנו השיגו את כולם! לא חפרו אבל גם לא ויתרו עד שכולם ענו קיבלנו אחוזים מטורפים של אישורי הגעה לקראת הסוף החלטתי לעשות מתנות באשראי ממליצה לכולם לעשות
אחלה מחיר, ממשק נגיש ונוח לתפעול ועבד מצוין בסידורי הושבה עם הIplan שהאולם מציע. אהבתי שאפשר לערוך את ההודעות בעצמי ואחוזי המענה היו מאוד גבוהים כבר מההתחלה.הרבה פיצ'רים נוחים כמו להוסיף אורחים באקסל או ישירות מהוואסטאפ, אפשר להוסיף אורחים גם לאחר תחילת שליחת ההודעות ואז לקבוע מתי הם יקבלו את ההודעה הראשונה בעצמנו, הכנסת אורחים ושינוי ידני של הסטטוס (למשל משפחה שיודעים שתגיע ולא צריך אישורי הגעה אבל היה נוח לראות ככה את המספרים) ובנוסף, הכנסתי את אבא שלי למערכת ככה שהוא יכל לראות בעצמו מי אישר כי זה היה לו חשוב מבחינת האורחים שלו וככה הוא לא היה צריך לשגע אותי כל פעם.לא לקחנו מתנות באשראי, בהודעת התזכורת של יום החתונה הוספנו מלל בעצמנו "לנוחיותכם, ניתן לתת מתנות גם בפייבוקס" עם מספרי הטלפון שלנו (והכנו קוד QR שהיה בכניסה לאולם ליד הכספת עם קישור ישירות לפייבוקס שלנו).

100 מתוך 100
הכול התחיל מזה שלקחנו את האפקלציה המדהימה הזאת! מאוד נוחה.מאוד יעילה.הרבה אורחים אישרו בזכות האפקלציה הזאת.והמחירים שגובים עבור השירות הוא נמוך ביחס לתמורה.