כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

FUN 2 SEAT

FUN 2 SEAT

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723926885
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yarink51   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
שילה היקר וצוות פאן טו סיט!רצינו להודות לכם על הכל! היינו שקטים לגמרי כל האירוע , מהרגע שנכנסת אלינו לחדר חתן כלה הרגשנו שיש על מי לסמוך וכמובן לאורך כל התהליך הייתם תמיד זמינים ונגישים לנו אז תודה רבה על הכל אתם בחירה מעולה והלוואי שרק תצליחו 🙏🏻 אליה וירין סרוסי
הצג עוד

Bar and Shany   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לכל הצוות! ניהלו את האירוע שלנו בצורה מעולה החל משליחת ההזמנות ועד ההתנהלות באולם עצמו.נתנו לנו הרבה שקט ביום האירוע וביצעו הכל בצורה מקצועית ושקטה.המון המון תודה וממליצים בחום!
הצג עוד

Saar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
תודה לשילה מחברת אישורי ההגעה, ודיילי ההושבה FUN 2 SEAT על האמינות,הדיוק,המקצועיות והעמידה בזמניםמהטלפון הראשון, ישר ידענו שנסגור אצלו, האתר נוח מאוד, זמינים תמיד וביום האירוע חסכו לנו המון כאב ראש והושיבו את האנשים בצורה מצויינת וחסכו לנו כמובן כסף!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אין צוותים כאלה בעולם שילה והצוות שלו זמינים בכול שעה , עוזרים בכול בקשה !ביום האירוע לא הלכו עד שהכול היה מושלם כול האורחים הופתעו מרמת המיקצועיות .חד משמעית הבחירה הטובה ביותר בחתונה שלנו! צוות של אלופים!!!!
הצג עוד

tomer   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו ל-FUN 2 SEAT לאור הביקורות הטובות באתר.שילה והצוות שלו תמיד היו זמינים, ותמיד הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. היינו אמורים להתחתן שבועיים לפני המלחמה, ובאותו הרגע חשבנו לעשות אירוע מצומצם ולוותר על האירוע הגדול. ובהתאם לכך, חשבנו לוותר על שירות של אישורי ההגעה. שילה היה הוגן איתנו והחזיר לנו ישר את המקדמה. לאחר מכן, כשהחלטנו לדחות וכן לקיים את האירוע, חזרנו לשילה בלי לחשוב פעמיים.כמובן שאנחנו ממליצים בחום, האתר נוח ונגיש. בסופו של דבר השירות עזר לנו לחסוך התחייבות להרבה מנות.
הצג עוד

rotemlevi1234567   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגעתי דרך המלצות בפייסבוק והכל היה פשוט מצוין!!, הייתה זמינות לכל שאלה ושאלה ( והיו הרבה שאלות ) בערב האירוע הם היו מקסימים סידרו לנו את הכל, שווה את ההשקעה!!
הצג עוד

imoranpeter   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מדהים! עשו עבודה כל כך טובה,מילאו את כל השולחנות לא היה אף שולחן ריק, היו תותחים!
הצג עוד

ויקי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו חבילה של אישורי הגעה וסידורי הושבה, אין ספק שאנחנו מאוד מרוצים מהשירות הזמינות המקצועיות, פשוט מהכל. שילה דאג להסביר הכל ולהרגיע, היה זמין בכל יום בכל שעה. ממליצים בחום!!

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
שירות מצויין!היינו מבסוטים מהכל! מהאישורי הגעה שעבדו בצורה מהירה ומהתפקוד של שילה ביום האירוע! סייע לנו מאוד ודאג שהכל יתופעל בצורה הטובה ביותר! יכלנו להנות בראש שקט בזכותו 😃🙏ממליצים מאוד!!!

kerrenpeled   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
שירות מושלם!!!!הרגשנו לאורך הדרך את המקצועיות והזמינות והיה מעולה ומדויק! שילה נתן לנו טיפים כדי לדייק את המוזמנים ומה בדיוק אנחנו צריכים לעשות מול האולם אחרי האישורי הגעה בעצם.אני מרגישה שבאמת עשו מיצוי של כל המוזמנים שלנו בצורה הטובה ביותר עם שקיפות מלאה!!!אהבתי מאד שכל מי שאמרו אולי בטלפון אז רשמו לי פירוט למה אולי... זה בהחלט נתן תמונת מצב לגבי המוזמנים.תודה על הכל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up