כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אור בצלאל - DJ Red Bez

אור בצלאל - DJ Red Bez

תקליטנים
טלפון:0508880031
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 12 שעות
100 מתוך 100
אור היה נהדר. הרים את האווירה והרגיש את הקהל מדהים. אחרי החתונה קיבלנו מחמאות מהמון אורחים על הדיי ג'יי. מעבר לעבודה עצמה, אור היה אדיב, יסודי, מקצועי ומאוד נגיש. כל התהליך איתו היה מאוד טוב ונתן הרבה ביטחון. הוא ידע לשתף מהניסיון שלו ולהציע ובמקביל לתת מקום למה שאנחנו רצינו.
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
חוויה מעולה! אור התאים לנו את הפלייליסט שיהיה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, מתאים למוזיקה והאומנים שאנחנו אוהבים.
הצג עוד

Shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אור האלוף! מומלץ מאוד!הגענו לאור דרך המלצה של חברים והיה מושלם. מקצועי מאוד- דאג לשבת איתנו הרבה זמן מראש ולרשום בדיוק איזה סגנון מתאים לנו לאורחים ולמשפחות בכל חלק באירוע, כולל שמות של שירים ספציפיים הוא ידע איזה שאלות לשאול והכי חשוב- הוא יזם את הקשר ופנה אלינו כשצריך, לא חיכה שנרדוף אחריו. נתן הרגשה שהכל רגוע ובשליטה.ביםו האירוע כשהגענו לאולם (כרמלה ביגור) הכל כבר היה מוכן ונעים (חתונת שישי צהריים שהתחילה מוקדם). הכל זרם כמתוכנן- קבלת פנים, כניסה לחופה (כולל חברים שלנו שניגנו ושרו והיו צריכים הגברה), שיר שבירת כוס, ריקודים וכו' וכו' וכו'. הרחבה נשארה באוויר עד הרגע האחרון של האירוע כשכבר היינו צריכים לסגור ולפנות את המקום, האורחים ואנחנו יצאנו באנרגיות גבוהות וחיוך על הפנים. קיבלנו תגובות מעולות והסימן הכי טוב- שני זוגות חברים ביקשו את המספר בשביל האירוע שלהם.
הצג עוד

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
לשמחתנו שמענו על אור דרך חברים ואז היינו בחתונה שהוא תיקלט בה ומהרגע הזה לא היה לנו ספק!!! הוא הרים מסיבה של כמה שעות שהתאימה לכולם- ממוזיקה פרסית לסבתות והדודות ועד לדאנס והיפהופ לצעירים. אנשים היו כבר עייפים ולא הפסיקו לרקוד כי לא רצו לפספס את המסיבה המטורפת שהייתה. הוא עשה את זה בהרבה קשב אלינו ולרצונות שלנו ובכשרון רב. ההמלצה הכי חמה שיש לי לתת!!
הצג עוד

תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לקראת החתונה חשבנו הרבה על האווירה שנרצה שתהיה. מה הסגנון, מי החברים, איזו שתיה, איך לקשט ומה לא. אבל אין ספק שמוזיקה זה אחד הדברים החשובים ושמחנו במיוחד לעבוד עם אור. נתחיל בעובדה שהמוזיקה הוכוונה לטעמנו תוך כדי כבוד רב ובחירה מודעת של השירים שזה פשוט מדהים, אבל אור ידע גם לקרוא את האווירה ולקחת מתוך הרשימה הארוכה ביותר של השירים שהבאנו בדיוק את מה שמתאים ולהתאים תוך כדי למצב הקהל. בקיצור - הרווחנו!
הצג עוד

עוז   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אור האלוף והמקצוען היה הדיג'יי שלנו בחתונה וזאת היתה חוויה מעולה! כל תהליך העבודה לקראת האירוע היה נעים, עם הרבה פתיחות ורגישות לרצונות שלנו והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. אור ניהל את כל האירוע בצורה הכי מקצועית שיש, והכל עם חיוך, אווירה מעולה, המון צניעות והמון כישרון. מהדיוק של המוסיקה החופה ועד למסיבה המעולה, הכל היה בדיוק כמו שחלמנו. ממליצים באמת מכל הלב! מור ועוז ❤️
הצג עוד

גפן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה עם אור בה הוא שאל אותנו איזה מוזיקה אנחנו אוהבים ונתנו כמה אפשרויות ספציפיות והוא כבר בנה לפי זה פלייליסט מושלם שקלע בדיוק לטעם שלנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up