כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Dani Mor | דני מור הפקה וניהול חתונות

Dani Mor | דני מור הפקה וניהול חתונות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0542029322
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עמית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בדני התאהבנו כבר בשיחה הראשונה, כשעוד לא היינו בטוחים אם בכלל לקחת מנהלת אירוע ובדיעבד אין ספק שזאת הבחירה הכי טובה שעשינו עם כל הלחץ של המשפחות, הספקים והרצון שהכל יהיה מושלם בלי שאף אחד יצטרך לעבוד באותו יום דני ידעה להיות בכל רגע בדיוק במקום הנכון כדי שהכל יהיה מושלם, להבין אותנו במבט אחד ולדאוג לכל הדברים- גדולים וקטנים בלי קשר היא האישה הכי מרגיעה וכיפית ללוות אתכם ביום הזה ובכל התקופה שלפני החתונה ❤️ ההמלצה הכי חמה שלנו
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את דני דרך מתחתנים למען מתחתנים, בתקופה שעוד לא היה לנו ברור כל כך אם כדאי לקחת מנהל אירוע בגלל שסגרנו חתונה קטנה של 100 איש, וברגע שראינו את הלייב במיט 4 מיט של דני שמסבירה כמה חשוב מנהל אירוע, החלטנו שאיתה אנחנו סוגרים, בלי לבדוק בכלל אופציות נוספות. הרגיש לנו כל כך בטוח, שדני מאוד מקצועית וכך היה בסופו של דבר.כל ההכנות לאירוע תוקתקו עד יום ליפני החתונה וביום החתונה עצמה הכל היה לפי הלו״ז, דני דאגה לנו בכל רגע ורגע, ודאגה שבאולם הכל יתקתק. היה מושלם, דני הצליחה להוציא מהחתונה הקטנה שלנו את חתונת החלומות.איזה כיף שהיא הייתה שם בשבילנו ביום המיוחד שלנו!!!אין ספק שלקחת את דני כמנהלת האירוע שלנו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו בחתונה הזו.אל תתמהמהו-תסגרו עם דני❤️נ.ב. רק החתן הספיק להצטלם עם דני😂
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לפני החתונה אמא שלי אמרה לי שאולי כדאי להביא מנהל אירוע חיצוני כי היא חיתנה כבר שני ילדים לפני והיא לא רוצה להתעסק עם כל ההושבה של הרזרבות, העיצוב של האולם וכו'. אני אגיד שכמעט כל מנהלי האירועים שדיברתי איתם היו ממש ממש ממש נחמדים והתחברתי כמעט לכולם, אבל דני הייתה גם בתקציב נורמלי וגם הייתה כל כך כיפית והרגשתי שמבינה אותי שהייתי חייבת לקחת אותה. מעבר לזה, העבודה הזו זו לא העבודה העיקרית שלה והיא לוקחת על עצמה עד 4 אירועים בחודש. ברמת העקרון דני היא גם מפיקה ויכולה לעזור עם סגירת אולם/חוזים מול ספקים/המלצות על ספקים וכו', אבל אני כבר סגרתי כמעט את כל הספקים לפני שסגרתי איתה אז לא היה לי הרבה מה לבקש ממנה חוץ מהסעות ומקומות לקנות חליפות לאבא שלי (שהיא הצליחה עם המקומות בגדול!). דני ישר התחברה על שנינו וממש אהבנו לדבר איתה. היא הרגיעה אותנו בכל פעם שהיינו צריכים, או שלא ידענו שאנחנו צריכים בכלל, ובמיוחד בשבוע שלפני החתונה עם כל הביטולים, היא פשוט ידעה מה להגיד כדי לעודד אותנו. מעבר לזה, במשך כל התקופה היא גם הרגיעה את אמא שלי- פולניה אמיתית ולחוצה שהייתה במצב נורא אם לא דני שדיברה איתה בפרטי במשך כל הזמן. היא כמובן גם ידעה על ההפתעה שעושים לנו ותכננה הכל מול כולם. ביום האירוע היה את האישיו עם צביה שלא הגיעה ובמקומה שלחו את ענבל שהייתה מאוד נחמדה, אבל לא ידעה כלום על החתונה שלנו ומה ביקשנו. דני לקחה את המושכות והבהירה לכולם (בנחמדות!) שמעכשיו היא מנהלת האירוע של הערב וכולם פנו אליה. הייתה גם תקלה עם הבר- הוא לא עבד עד 19:40 והקבלת פנים התחילה ב19:15 ואף אחד כמעט לא שם לב לזה בזכות דני שטיפלה בזה במקצועיות מטורפת.חוץ מכל הדברים שברור שמנהל אירועים עושה, היה שלב בחדר חתן כלה שהיו המון אנשים איתנו בחדר ואני הייתי צריכה רגע שקט איך שהגענו לאולם אחרי צהרי צילומים ארוכים בחוץ בשמש. דני ראתה שאני לא בטוב ואמרתי לה שאני צריכה להיות לבד אז היא ביקשה מכולם בנחמדות לצאת (גם מסבא שלי שהועבר לכסא אחר במזגן אחר כמובן כי אני לא הייתי יכולה לבקש ממנו לצאת). הכל פשוט עבד ותקתק ואף אחד לא שם לב לכל מיני פאשלות קטנטנות שלא קרו (למשל לא היו תפריטים על השולחנות כמו שביקשנו- אז המלצרים פשוט יצאו עם דף שכתוב עליו כל המנות) והכל בזכותה.אחרי האירוע גם עשינו איתה שיחת טלפון שבה בעצם היא סיפרה לנו על כל הפאדיחות שהיו באירוע ועל כל הדברים הטובים שקרו.אחרי כל הטוב הזה וההמלצה הרותחת שיש לי להביא לה- אני יודעת שהיא עוד כמה חודשים מפסיקה לעבוד כמנהלת אירועים אז אם אתן תופסות אותה עד אז- הרווחתן ובגדול!
הצג עוד

durdur   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
לא יודעת איך להתחיל בכלל לדבר על דני האלופת עולם! באמת שלא היינו עושים את החתונה בלעדיה. מהרגע שסגרנו אותה היא פשוט לא הפסיקה לעבוד! כללללל שאלה, גחמה, בקשה, רעיון, אפילו הדברים הכי טפשיים וקטנים היא פשוט הייתה שם - הקשיבה, נתנה קונטרה ועזרה בהחלטות ובסגירות! לקחה על עצמה מעל ומעברררר לכל מה שציפינו ולא ברור לי בכלל איך היא עשתה את הכל. היא כמו 10 נשים באישה אחת חחח. במהלך האירוע היא תיקתקה כל מה שצריך, דאגה לי ולגלעד בלי הפסקה, רצה ממקום למקום, ניהלה כל פרט ואיש צוות כדי שהחתונה שלנו תהיה הכי מושלמת בעולם ובאמת שהייתה לנו את החתונה הכי מדהימה שיש! היא ידעה להרגיע אותנו אך עם זאת לוודא שאנחנו עומדים בזמנים וגם הדרמות שהיו (והיו כמה) עברו לנו מעל הראש בלי שנרגיש בכלל! באמת אין מה לומר חוץ מתודה!!!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חד משמעית ההשקעה הכי הכי הכי טובה שלנו בחתונה!!! באמת שאין לי בכלל מילים, מההתחלה דני פתחה לנו קבוצת וואסטאפ והיתה זמינה לשיגועים שלנו, של הורים, של חברים ומי לא. במהלך החתונה היו מלא בלת"מים והיא התמודדה עם הכל תוך כדי שהיא הרימה בטירוף. המחיר שהיא לקחה פשוט מגוחך ביחס לתמורה ועל זה כבר הסכמנו (החתן ואני) כבר לפני החתונה. גם אחרי האירוע היא דאגה לדבר איתנו לפרטי פרטים, להסביר לנו מה היה ומה צריך לעשות מבחינת ההתחייבות והרזרבות ולא שקטה עד שהכל נסגר מול האולם. אין דברים כמוה! ממליצה בלב שלם לכל מי שמתחתן לקחת מנהלת אירוע חיצונית שתאפשר לכם להינות במקום להתעסק בדברים תוך כדי החתונה וגם כשפנו אלי בזמן החתונה יכלתי להפנות אליה ולסמוך עליה מכל הלב.
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ההכרות שלנו עם דני התחילה כאשר כבר התייאשנו מהניסיון לארגן אירוע בעצמנו וקיבלנו עליה המלצה במקרה מחבר. מהרגע הראשון דני עודדה אותנו ונתנו לנו תחושת ביטחון שאפשרה לנו להתקדם. היא מצאה פתרונות יצירתיים לכל קושי ואתגר שנתקלנו בו בדרך, חסכה לנו המון התעסקויות, עזרה לנו להרים את האירוע שהתאים בדיוק לרצונות שלנו וגרמה לנו להנות גם מהדרך. דני היא בדיוק מנהלת האירוע שכל זוג צריך: מקצועית, מסודרת, יצירתית, מעניקה יחס אישי ואכפתי וכל זה במחיר זול יחסית לשוק.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז פנינו לדני אהובתנו באמת על סמך לייב שנתקלנו פה, אהבנו את הוייב שלה, את המקצועיות ומה שהיא מביאה איתה וכמה שחשבנו שהיא מתאימה לנו, לא ידענו כמה ממש היא מתאימה לנו כמו כפפה ליד. אנחנו זוג ביישנים, תכננו חתונה קטנה עם רצון למשהו אחר ולא ידענו מאיפה להתחיל. מהרגע הראשון דני הובילה, מיקדה, אירגנה ובנתה איתנו את המתרחש. תוך כדי נוצרה תקשורת נפלאה, עבודה משותפת, שפה משותפת ומטרה משותפת להרים אירוע שמדויק לנו. דני התאימה את עצמה ישר לרצונות שלנו, עזרה לנו עם מלא ספקים, עם ארגון, לחצים, רשימות, חוזים,לוז, משברים ומה לא. הכל כל כך בנעימות, בדיוק, באווירה טובה, בזמינות קיצונית וחיוך ענקי על השפתיים. כמות ההודעות, הזומים ופגישות איתה נתנו תחושה שהיא חלק מאיתנו. ביום האירוע הגיעה לאולם, דאגה לקבל את כל הספקים, שהכל יעמוד במקום ובעיקר שהחלום שלנו יתגשם ללא תקלות ובנחת. באירוע לא הסירה עין מאיתנו, דאגה שכולם מרוצים, שנשתה, נאכל ונהנה בלי סוף. בסוף האירוע שלחה אותנו הביתה מאושרים עד הגג! זכינו בגדול שבחרנו בדני שתלווה אותנו ביום המאושר שלנו וזכינו בגדול שדני בחרה בנו בחזרה. אנחנו לא היינו מצליחים לייצר חתונה כזאת טובה ומדוייקת בלעדיה ואנחנו אוהבים אותה מאוד!!! ממליצים עליה מכל הלב💗
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לדני הגענו דרך מבצע בלאק פריידיי ב-mit4mit ו-וואו כמה טוב שזה קרה.בהתחלה התלבטנו אם בכלל לקחת ניהול אירוע חיצוני, ובעקבות המלצות חמות ממספר זוגות נשואים שהתחתנו ונעזרו בניהול חיצוני, שכנעתי את בעלי שזה כדאי.מהר מאוד, כבר מתחילת התקשורת שלנו עם דני, היה ברור שהיא הכי מקצועית ואיכפתית שיש, ושהיא כאן כדי לתקתק הכל.אחרי כמה פגישות, חלק אונליין ואחת פרונטלית, התאהבנו והתמסרנו לניצוחה על כל הפרטים, קטנים כגדולים - סדר כניסה לחופה, לו"ז האירוע והיום עצמו, עזרה בפיזור העיצוב שהכנו לבד, סידורי הושבה, איך לתקשר עם ספקים, ועוד...והכי חשוב - ביום האירוע, איזו תותחית שהיא הייתה... כלכך תותחית שבאמת הרגשנו שאנחנו אורחים באירוע שלנו! דני עזרה לנו, לחברים ולמשפחה להתעסק אך ורק בכיף של החגיגות, בלי כאבי ראש ובלי לסנגר אף דוד או חבר טוב. והכל עבד לגמרי חלק!!אין מספיק מילים להודות לדני על כמה אלופה שהיא!
הצג עוד

zacharia.avishai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לפני התחלנו לעבוד עם דני היה לי קשה מאוד להבין למה צריך מנהלת חתונה. הרי יש מנהל דרך האולם וכל הספקים חתומים על מה שהם אמורים ולא אמורים לעשות. אז בקצרה, דני היתה היחידה ביום החתונה שנלחמה שנקבל את על מה שמגיע לנו. היו דברים חסרים בבר שהיא פתרה, היה אי סדר הסידור שולחנות שהיא פתרה, היו ספקים שהיו צריכים דחיפה והיא נתנה אותה. התמורה של דני לא היתה בעיקר כספית (לדוגמא חסכה לנו כמה אלפים רק על סידורי ההושבה) אלא נפשית. המשפחות שלנו היו רגועות והיה להם מענה לכל שאלה, הספקים שלנו ידעו בדיוק למי לפנות, מה מותר ומה אסור, וחשוב מכל: היתה מי שתדאג לנו בכל שלב. דני נתנה לנו הרגשת בטחון ביום שאין לנו שניה לנשום וזה שווה את הכל.תודה לך דני.
הצג עוד

סיוון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את דני קיבלתי במתנה בזמן המדויק ביותר. דני היא לא רק מפיקת אירועים. היא לא רק הפיקה לנו את החתונה שלנו (ברמה הגבוהה ביותר!!!) היא מקצועית, קשובה, ומכילה, קיבלה אותי - כלה בהיריון, מלאת הורמונים, רצונות וחלומות - והגשימה לי את כולם. דני היא לכל החיים 💖
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up