כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קוקטייל אקספרס | Cocktail Express

קוקטייל אקספרס | Cocktail Express

שירותי בר לאירועים
טלפון:0559704467
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו אליהם דרך האתר הזה, סגרנו את הכל בכמה שיחות טלפון , שלחו לנו הצעת מחיר שהתאימה לדרישות שביקשנו. ואחרי זה גם זרמו איתנו בתהליך של עיצוב התפריט והתקציב למה שרצינו. חשיבה יצירתית בעיצוב הבר בהתאם לאירוע שלנו. עזרו לנו בסידור המפל שוקולד שהיה באירוע שלא היה באחריותם והוסיפו לו פירות משלהם. השייקים היו מפנקים ונהדרים
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל חייבת לפרוק - וואו! פשוט וואו. אתחיל בזה שאלכס היה הספק הראשון שסגרנו, עוד לפני חתימת החוזה עם האולם אמרתי לו שיהיה בעניין שהוא שלנו. ביררתי עם ספקי קוקטיילים אחרים לפני שהגעתי אליו ומהשנייה שיצרנו איתו קשר התאהבנו וידענו שזה זה. הוא בא לקראתנו בהכל, אם זה בהצעת מחיר (הוגן בטירוף) ובכל דבר אחר שביקשנו. היינו איתו בתקשורת של כמעט שנה (!) עד החתונה והוא פשוט היה הכי סבלני ואכפתי שיש. עשינו חתונת שקיעה על הים והקוקטיילים היו האטרקציה הכי טובה שיכולנו לבחור בשביל האורחים שלנו. באירוע עצמו אנשים עפו עליו ועל הצוות המהמם שלו. החזרנו בקבוקי אלכוהול כי פשוט אנשים לא הפסיקו לשתות את הקוקטיילים שלו ולדבר עליהם הרבה אחרי. זה בדיוק מה שרצינו. אני לא סתם חופרת, קחו את אלכס והצוות המקסים שלו לחתונה שלכם. ממליצה בטירוף!
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה בשישי צהריים וסגרנו עם אלכס את בר הקוקטיילים, זה היה הדבר הכי טוב שעשינו, אנשים עפו (!!!) על הקוקטיילים לאורך כל האירוע, וכמות הפידבקים שקיבלנו אחרי האירוע על כמה אנשים אהבו שהיה בר קוקטיילים ואיזה טעימים הם היו-פשוט מטורפת!!!חד משמעית אירוע שישי צהריים מחייב בר קוקטיילים והבר של אלכס מומלץ בחום🍸
הצג עוד

Levona   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלכס והצוות שלו מדהימים ברמות!בן זוג שלי היה ברמן ככה שהבר היה מאןד חשוב לנו, כבר מההתחלה אלכס היה קשוב לכל שאלה ודייק איתנו את הקוקטיילים בדיוק כמו שרצינו.האירוע היה בשישי צהריים במשק מלול בשטח בספטמבר ככה שהחום הורגש, הצוות היה באנרגיות מטורפות כל האירוע והקוקטיילים היו טעימים וקיבלנו ים מחמאות!!תודה רבה אלכס אין עליך!!!
הצג עוד

Talya   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
90 מתוך 100
אחלה אלכס! היתה לנו מסיבת רווקות כיפית ממש. אלכס דאג להכל והיה הכי מקצועי..
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשחיפשתי סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות הגעתי לאלכס ומיד הבנתי שהוא הבחירה המדויקת לאירוע. אלכס מקסים, שירותי, זמין וכיפי ברמות ועשה לנו מסיבת רווקות מושלמת כל כך וסדנה מדהימה ובלתי נשכחת שגם ההריוניות והלא שותות נהנו מהפעילות והקוקטיילים שלהן. כולן עפו באוויר. פשוט וואו. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

שרוליק   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ראינו את אלכס האלוף באולמי ״אדם וחווה״ בפגישה הראשונה שלנו שם.. התחלנו את החיפוש אחר בר קוקטיילים איכותי וביקשנו ממנו 2 קוקטיילים הכי טעימים שהוא יכול להכין. טעמנו יחד אני ואשתי, הסתכלנו אחד על השנייה וידענו - זה בר הקוקטיילים שיהיה אצלנו בחתונה. מכאן זה רק הלך והשתפר, חייגנו לאלכס והיו לנו בקשות מיוחדות, קוקטיילים שונים ומלא חפירות... אלכס היה אדיב, שירותי ברמות מטורפות, זמין ומקצועי במקסימום. הצוות שלו זה צוות של מקצוענים אחד אחד והם לגמרי הפכו את החתונה שלנו לשמחה יותר עם אווירה מדהימה וים של מחמאות על הבחירה בבר הקוקטיילים שלו.
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו אל קוקטייל אקספרס דרך מיט פור מיט ואיזה מזל שעשינו את זה! אלכס פשוט בחור מדהים! מהתכנון של האלכוהול והקוקטיילים הוא תמיד בא לקראתנו והיה הכי פתוח ומקסים שיש. כבר מהעמדה בקבלת הפנים כל האורחים התחילו לשתות ואמרו שהקוקטיילים היו ממש טעימים ושזה שידרג את האירוע בטירוף. צוות הברמנים יחד עם אלכס היו מדהימים והעיפו אותנו באוויר ברחבה!
הצג עוד

Brenda   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קוקטיילים מעולים!! גם המלצתי על משקאות אחרים והכניסו לתוך הקוקטיילים וזה יצא טעים מאוד!! תודה רבה!!
הצג עוד

dafna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הייתי אורחת בארוע של קוקטייל אקספרס בר והיה מדהים! היו מאוד מקצועיים, הקוקטלים היו טעימים בטרוף וממש תרמו לאווירה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up