כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שלומי ברזילאי צלם וידאו DSLR

שלומי ברזילאי צלם וידאו DSLR

צלמי וידאו
טלפון:0546502005
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה לצלם וידאו זה שלומי!! נותן את הנשמה שלו לאורך כל האירוע ודואג שתמיד תהיו מרוצים! מקצועי ומוכשר בטירוף! סבלן וקשוב לכל בקשה ודואג שגם ברגעי לחץ הכל יעבור בכיף ובקלילות! הוא הבחירה הכי נכונה לאירוע שלכם !
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
במילה אחת- וואו!שלומי העביר איתנו את היום הכי משמעותי שלנו. הוא היה כל כך קשוב, מרים ומפרגן, אכפתי וסבלני.הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות. כל כך מקצועי ומוכשר, מומלץ בחום!!!!

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
ללא ספק בין הבחירות הכי טובות שעשינו! הכל יצא מדהים! שלומי הצליח לתפוס את כל הרגעים המרגשים, האמיתיים וגם המצחיקים. רמת צילום ועריכה 100 מתוך 100. מזכרת מושלמת לכל החיים!
הצג עוד

maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה שלומי ליווה אותנו בחום ובחיוךהיה לו חשוב שהצילומים יצאו מושלמים ושתהיה אווירה טובה! אין ספק שבחרנו בהכי טוב ליום הגדול שלנו!
הצג עוד

אדם   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
תמיד יש את ההתלבטות אם לעשות וידאו חתונה או שסטילס מספיק. שלומי מוכיח שצילום ווידאו הוא לא רק חלק בלתי נפרד מהאירוע והזיכרונות מאותו יום מדהים - הוא פשוט חובה! בתור מישהו שמתעסק בצילום הבנתי מהרגע הראשון שמדובר בצלם מדהים שקשה מאוד למצוא בחוץ, ברגע שראיתי את התוצאה הסופית הבנתי כמה צדקתי , תודה רבה !
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שלומי אתה אגדה.נתחיל מהתוצאה הסופית - יצאו קליפים באמת מטורפים. איכות צילום בלי פשרות. בתור צלם חובב קשה לפספס שהציוד ברמה הגבוהה ביותר.אבל מה שבאמת חשוב - פשוט איש זהב. היה לנו כל כך נעים וכיף איתו. התחתנו ביום הכי חם בשנה בשישי צהריים, והוא היה סבלני והרגיע אותנו ומבלי להתפשר על הרמה המקצועית. מומלץ מומלץ מומלץ!!!
הצג עוד

אנה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
בתור כלה ידעתי מההתחלה שעל צילום אין סיכוי שאני מתפשרת! בחרתי בשלומי ונהנתי מכל רגע גם בהתארגנות וגם שאחרי שראיתי את הצילום!❤️
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
איך ששלומי הגיעה מרגישים את האנרגיות שלו, את האווירה הנעימה שהוא משרה, שכל כך חשובה ביום הזה, הוא גרם לנו להרגיש הכי בנוח,הוא קשוב ומקצוען אמיתי.תודה לך שלומי, ממליצים בחום.

יונת סיאני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שלומי האלוף!!! היה מושלם וכייף, היה קליל וזורם, זרם עם כל השגעונות שלנו והיה הכי כייף והכי מושלם בעולם!! עוד באותו יום הוציא סרטון מהמם שלנו מהצילומים !! ממליצים עליו בחום ונמליץ לכל החברים שלנו שמתחתנים🙏❤️❤️
הצג עוד

Lika   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פשוט וואו! שלומי תותח ברמות! היה סופר כיף לעבוד איתו, קליל, הכל באווירה טובה, מוריד מהלחץ של היום ובתור זוג שלא כלכך מצטלם - היה לנו סופר קל וכיף, הרגשנו ששלומי ידע לכוון אותנו כשהיה צריך והרים ברמות! מהפריימים שכבר ראינו הכל נראה פשוט ווואוו!!!! אחת הבחירות הכי טובות שלנו ביום הזה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up